vineri, 12 decembrie 2008

Elemente Fundamentale in Managementul Resurselor Umane

Partea I - integral



Partea III - integral

Partea IV - 15 din 38 de minute


Partea V - 7 din 27 de minute


1. Informaţii generale:
...........a. Durata totală a cursului - aproximativ 100 de minute.
...........b. Formele de prezentare:
......................................................1. Film (mpg.);
......................................................2. PowerPoint (pps).

...........Pentru a oferi posibilitatea unei asimilări cat mai bune a informaţiilor, în funcţie de ritmul fiecarei persoane, cursul în format PowerPoint (pps) este furnizat sub 3 forme:
............1. Prezentare în timp normal – trecerea de la un slide la altul se face imediat după terminarea discursului;
............2. Prezentare cu timp prelungit – trecerea de la un slide la altul se realizează cu o întarziere de câteva secunde după terminarea discursului;
............3. Prezentare cu opţiuni – trecerea de la un slide la altul se realizează numai după executarea unui click de mouse.

. . . . . .Accesarea informaţiei se realizează cu uşurinţă şi datorită divizării training-ului în 5 părţi, având următorii timpi (unitatea de măsură: „minute:secunde”):

. . . .. . . . . . . . . . . . . . . .. .Prezentarea în PowerPoint (pps) . . . . . . . . . . . . . .Prezentare
. . . . . . . . . . . . . .Timp normal . . . .Timp prelungit . . . .Opţiuni . . . . . . . . . . film (mpg)
Partea I
......................9:47.....................10:18................La latitudinea......................9:34
Partea II...................10:45.....................11:49..................cursantului......................10:38
Partea III..................14:25.....................14:41........................................................14:22
Partea IV..................38:17.....................39:38........................................................38:01
Partea V...................26:51.....................27:46........................................................26:30

...........c. Conţinutul DVD-ului:
........................1. Film (mpg.);
........................2. PowerPoint(pps.) cu trei forme de prezentare;
........................3. Suportul de curs in format Word.


2. Conţinutul trainingului
.............Informaţii succinte cu privire la conţinutul trainingului, aşa cum este structurat în cele 5 parţi:

.......Partea I:
.............Începe cu formarea personalităţii umane, de la primele clipe de viaţă până la momentul de cristalizare a personalităţii. Această incursiune dezvăluie modul de formare a talentelor, a sentimentelor şi a valorilor, dar şi a modului de asimilare a comportamentelor şi a cunoştinţelor.
............Ulterior, se trece la un caz concret de motivare prin acţiuni îndreptate către fiecare nivel (talente, sentimente, valori , comportamente, cunoştinţe).

.......Partea II:
.............Conţine o prezentare succintă a 34 de teme de personalitate umană. Scopul este acela de a forma, persoanelor neiniţiate, o viziune de ansamblu a personalităţii umane.

.......Partea III:
.............Sunt extrase ideile esenţiale ale principalelor teorii motivaţionale şi se răspunde la întrebări precum:
.................. - Cum descoperim cauzele lipsei de performanţă ?
.................. - Ce soluţii avem când slaba performanţă se datorează lipsei talentelor ?
.................. - Care sunt sentimentele care conduc la performanţe şi cum le putem genera ?

.......Partea IV:
.............Se concentrează asupra modalităţilor concrete de schimbare a comportamentelor.
.............Sunt oferite informaţii cu privire la modalităţile de determinare a factorilor motivatori individuali, precum şi metode prin care ne asigurăm că într-adevăr factorul este motivant.
.............Sunt precizate caracteristicile unui sistem eficient de recompensare şi recunoaştere.
.............Sunt precizate metodele prin care se poate stabili corect rezultatele care trebuie măsurate, cum să realizăm o măsurare corectă a comportamentelor utilizând scări comportamentale, precum şi cât de des trebuie măsurate rezultatele / comportamentele.

.......Partea V:
.............Sunt oferite soluţii concrete pentru:
.................. - Îmbunătăţirea calităţii;
.................. - Implementarea sistemelor de sugestii şi a tehnicilor de dezvoltare a creativităţii;

.................. - Realizarea de competiţii motivante;
.................. - Formarea de echipe autoadministrate;
.................. - Realizarea schimbării în cadrul organizaţiei;
.................. - Cum să oferiţi şi ce să urmăriţi când acordaţi feedback;
.................. - Schimbarea atitudinii salariaţilor;
.................. - Cum să transformi sărbătorirea rezultatelor într-o motivare cu succes;
.................. - Cauzele apariţiei conflictelor şi soluţii de aplanare a acestora; etc.


3. Cunoştinţe obţinute prin parcurgerea trainingului

.......Motivare
................. - Cum să determinaţi factorii care motivează fiecare individ în parte;
................. - Cum să influenţaţi stările emoţionale ale salariaţilor pentru a-i motiva;
................. - Cum să acţionaţi pentru a vă motiva nonfinanciar salariaţii;
................. - Cum ne dăm seama dacă ne motivăm corespunzător subordonaţii;
................. - Cum stabilim dacă rezultatele depind de angajat;
................. - Cum să acordaţi un feedback excelent;
................. - Cum se construieşte un sistem eficient de recompensare şi recunoaştere;
................. - Cum să utilizaţi competiţiile în motivarea salariaţilor.

.......Schimbarea în organizaţie
................. - Cum să schimbaţi comportamentele şi atitudinea salariaţilor;
................. - Cum să faceţi schimbarea mai uşoară;
................. - Când să folosiţi metodele coercitive şi ce trebuie să aveţi în vedere atunci când le utilizaţi.

.......Lucrul în echipă
................. - Ce trebuie să ştiţi despre lucrul în echipă;
................. - Cum trebuie să formaţi echipe autoadministrate.

.......Diverse
................. - Cum să determinaţi şi să eliminaţi cauzele lipsei de performanţă;
................. - Cum să evităm stingerea comportamentelor dorite;
................. - Cum să utilizaţi tehnici de dezvoltare a creativităţii;
................. - Care sunt cauzele conflictelor şi moduri de soluţionare a acestora.


Contact: E-mail: resurseumanehr@yahoo.com

Puteţi vizualiza şi pagina Web:
http://ResurseUmaneContabilitate.cabanova.ro

4 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc frumos pentru parerile obiective la adresa mea de la BalonulImobiliar. Aveti un blog fain. Cu respect, Andrei Vacaru.

ion adrian spunea...

Dorin ,
Abia acum am vazut raspunsul tau de pe blogul Andreei.
Am exact acelasi sentiment pe care-l ai tu fata de X of SUA, si i l-am comunicat andreei intr-o postare pe care am rugat-o sa nu o afiseze ca nu am chef de discutii si razbunari inutile.
Ai acum mailul meu dar nu stiu daca cel indicat de tine in articol este numai al tau . Daca da comunica-mi aici .
De fapt eu pot discuta aici cu tine si tu poti sa-mi raspunzi si aici sau pe mail care acum il ai.
Te felicit ptr felul in care gandesti se pare ca pe mine nu ma prea intelege (sau nu vrea) nici macar Andreea.
asta este si fac si eu ce pot.
Numai bine.

ion adrian spunea...

Erata: De fapt eu pot discuta aici cu tine si tu poti sa-mi raspunzi si aici sau pe mailul pe care acum il ai.

PS Fac o groaza de greseli ptr ca urmaresc niste idei si nu am un mare antrenament de dactilograf precum amicul nostru.

Masaj erotic Bistrita spunea...

Foarte buna initiativa pe care ati luat-o, mult succes in ceea ce vreti sa intreprindeti!